۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

رشیدی:

بی توجهی مسئولان به ورزشکاران باعث دلسردی جوانان به ورزش می شود

بی توجهی مسئولان به ورزشکاران باعث دلسردی جوانان به ورزش می شود

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: میلاد رشیدی قهرمان نوجوانان آسیا و جهان با ابراز تاسف از نحوه برخورد مسئولان استان کرمانشاه با وی گفت: با وجود مدال آوری هایم از زمانی که به کرمانشاه آمده ام مسئولان استان هیچ توجهی به من نداشته اند و این رفتارها باعث دلسردی جوانان به ورزش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزنه برداری یکی از رشته های قدرتی وانفرادی است. این رشته ورزشی در استان کرمانشاه علاقه مندان بسیار زیادی دارد و کرمانشاه یکی از مهمترین استان های کشور در این ورزش است.

درحال حاضر 5 نفر از ورزشکاران کرمانشاهی در رده های مختلف سنی در اردوهای تیم ملی وزنه برداری حضور داشته و از نفرات ثابت به شمار می روند.

کوروش باقری نیز به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران مشغول فعالیت است که نشان دهنده استعداد ورزشکاران کرمانشاهی در این رشته ورزشی است. اما مسئله ای که ورزشکاران را ناامید و دلسرد می کند عدم توجه مسئولین استان به ورزشکارانی است که در میادین مختلف کشوری، آسیایی و جهان افتخارآفرینی می کنند.

میلاد رشیدی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ورزشکاران ما توقع زیادی ندارند، حرف من این است که از زمانی که برگشته ام هیچ کدام از مسئولان استان یک تشکر از من نکرده اند.

وی افزود: مسئولین حتی می توانستند یک تلفن به من بزنند و مراسم هم نگیرند اما همین کار را هم نکردند.

وی ادامه داد: همه هم تیمی های من در تیم ملی از سوی مسئولان استان خودشان تقدیر شده اند که برای مثال می توان به یکی از هم تیم های من که اهل اهواز است اشاره کرد چرا که وی وقتی که به شهر خودش برگشت مسئولان استان خوزستان مراسم تقدیر برایش برگزار کردند.

قهرمان وزنه برداری کرمانشاهی گفت: همانطور که گفتم انتظار زیادی ندارم اما به نظرم این رفتارها باعث دلسردی جوانان ما نسبت به ورزش حرفه ای می شود.

وی تصریح کرد: وقتی می ببینند که رشیدی قهرمان جهان شده و هیچ کس سراغش را نگرفته است می خواهند با چه انگیزه ای به سمت ورزش حرفه ای حرکت کنند؟!

رشیدی در ارتباط با مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان گفت: من در دسته 94 کیلو به روی تخته رفتم و اصلی ترین رقبای من حریفانی از کشورهای روسیه، آذربایجان و چین بودند که من در این دسته موفق شدم با مهار وزنه 160 کیلویی در حرکت یک ضرب در یک حرکت مقام اول را کسب کنم.

وی افزود: در حرکت دو ضرب هم با مهار وزنه 179 کیلویی و به خاطر اختلاف وزن مقام دوم را به دست آوردم و در مجموع توانستم با رکورد 339 کیلوگرم به مقام قهرمانی مسابقات نوجوانان جهان برسم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در تاشکند به احتزاز درآورم.

وی در خصوص سطح مسابقات گفت: سطح این مسابقات واقعا بالا بود و تمام حریفان من با آمادگی کامل، خودشان را به این مسابقات رسانده بودند.

رشیدی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه اظهار داشت: وضعیت وزنه برداری استان کرمانشاه رو به پیشرفت است، پتانسیل وزنه برداری استان در مجموع بسیار بالاست ورزشکاران ما در این رشته روز به روز بهتر می شوند.

وزنه بردار کرمانشاهی در پایان گفت: برنامه ریزی هایی که هیئت وزنه برداری استان در سال های اخیر برای رده های سنی مختلف و استعداد یابی داشته است، برنامه ریزی های خوب و دقیقی بوده است و امیدوارم روز به روز شاهد رشد این ورزش در استان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 2092716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha